Ga naar inhoud

Wndows 8

Gast ajvl

Aanbevolen berichten

Goede Middag.

Ik heb eerstdaags op een lege partitie windows 8 geïnstalleerd gehad en na verloop van tijd weer verwijderd door deze partitie GRONDIG ( dus niet: SNEL) te formatteren.

Nu men met Windows 8 weer wat verder is , wil ik Windows 8 , na een nieuwe download, nogmaals installeren.

Dat lukt mij niet want ik krijg deze mededeling:

Windows can't be installed to this HD drive space.

The partition contains one or more dynamic volumes that are not supported for installation,

Kan iemand mij hiermede verder helpen.

Groet en op voorhand hartelijk dank,

Ton van Laarhoven

PC Helpforum moderator bericht:
Email adres verwijderd om spam te voorkomen
aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede Middag.

Ik heb Uw suggestie uitgeprobeerd.

Ik krijg dan een rolschermpje te zien9Zie bijgaande foto) waar ik, volgens mij, niets mee kan. Misschien zegt dit U iets meer.

Dank,

Ton van Laarhovenpost-16646-1417704872,1127_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-16646-1417704874,3158_thumb.jpg

Dat heb ik ook zo gedaan, en dan krijg je het bijgevoegde rolschermpje.

Alleen de onderste twee zijn zwart, de rest is grijs en daar kun je dus niets mee.

Groet,

Ton van Laarhoven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die schijf staan 5 partities.

Staan er daar belangrijke bestanden op?

Kan je nog aan die partities en heb je de mogelijkheid om die bestanden veilig te stellen (bvb backup)?

Ik vrees namelijk dat je alle partities zal moeten verwijderen en de ganse schijf opnieuw formatteren en de partities opnieuw zal moeten aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op die schijf staan 5 partities.

Staan er daar belangrijke bestanden op?

Kan je nog aan die partities en heb je de mogelijkheid om die bestanden veilig te stellen (bvb backup)?

Ik vrees namelijk dat je alle partities zal moeten verwijderen en de ganse schijf opnieuw formatteren en de partities opnieuw zal moeten aanmaken.

Hallo en goede nacht.

Op jouw manier is het mij dan toch gelukt om mijn computer weer in de goede staat te krijgen. Het was dan wel veel werk,maar daar kun je oud mee worden!!!

Hartelijk dank dus en groet, Ton van Laarhoven

Breda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.