Ga naar inhoud

Gaming headset

ArCh!e

Aanbevolen berichten

hey,

zoals in de titel wil ik een gaming headset kopen, natuurlijk de vraag is welke?

mijn budget +- 180 euro

heb al èèn in mijn gedachten de Razer chimaera andere modellen zijn ook welkom xD

nu der zij tweee 2 modellen razer chimaera en razer chimaera 5.1 wat is de verchil tussen?

mvg ArCh!e

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De Razer Chimera is zeker geen slechte hoofdtelefoon, maar is intussen wel een tikje verouderd. Met de 5.1 variant wordt een 'geluidskamer' nagebootst met 5 speakers en één subwoofer; maar eigenlijk moet je wel heel goed luisteren om het verschil te horen. Maar toch wel een leuke functie.

Een erg goede hoofdtelefoon momenteel is de Corsair Vengeance 1500. Deze hoofdtelefoon heeft een erg schappelijke prijs, maar de prestaties zijn wel uitstekend. Binnenkort komt ook de draadloze variant van deze hoofdtelefoon in de rekken, namelijk de Vengeance 2000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik persoonlijk heb een TurtleBeach PX5. Deze ligt helaas wel ietsjes boven het budget, maar ik vind het echt een heerlijke headset.

Astro A30 Headset

Dit is het 'kleine broertje' van de Astro A40, waarschijnlijk de meest gebruikte professionele headset. Ik heb niet veel tests doorgenomen, maar de A30 is zeker geen slechte headset.

Wil je de headset gebruiken voor console-gaming of PC-gaming? Dit verkleint weer een beetje het zoekveld.

Je kan ook kijken naar studio-headsets. Deze zijn vaker beter afgestemd op de geluidsvorming binnen de earpads dan gaming-headsets.

Ik zal kijken of ik morgen een lijst kan samenstellen van headsets.

Groeten!

Edit: Bij Astro-headsets moet er wel een aparte MixAmp bijgekocht worden. Zo uit me hoofd is deze 48 euro.

aangepast door UnicornCommander
Extra info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.