Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus in het register is de scr-file aanwezig. Ga dan naar deze locatie, rechtklik in de linker kolom van het register op het onderdeel waarin de scr-file is gevonden en pas daar dit op toe : bij Permissions-Machtigingen -> Special/Speciale Machtigingen -> wijzigen in Full Control/Volledig Beheer. Dan zou je het moeten kunnen verwijderen.

En het klopt natuurlijk dat er massa's overblijfselen in het register overblijven, ook na correct verwijderen van programma's of tools. Daar is een registercleaner type CCleaner nu net aanbevolen voor.

Geplaatst:

Ah nu snap ik de verwarring! Waar je tevoren sprak over "rechtsklik op de file", dan bedoelde je in regedit (en niet in explorer).

Daarmee is het gelukt om de registry setting te verwijderen. En lo and behold: bij heropstarten en aanmelden met de gewone gebruiker vind ik plotseling die file ook daadwerkelijk in de local appdata. Het probleem leek al opgelost door de registry setting, maar voor de veiligheid heb ik het onding toch maar ctrl-delete gewist :)

Bedankt kape!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.