Ga naar inhoud

windows onderdelen in- uitschakelen

Sjpiek

Aanbevolen berichten

Gezien de conflicten die het geeft is het misschien een optie om IE8 volledig van mijn computer te verwijderen, alleen is de vraag hoe ik dat moet doen. IE8 staat niet in de programma's van het configuratiescherm en uiteraard niet bij windows onderdelen in - uitschakelen. De update voor IE8 mislukt ook steeds zoals eerder aangegeven. Ik probeer met deze opmerkingen mee te denken.

Mijn standaard browser is Google Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien is het een optie om IE8 te verwijderen van mijn computer, gezien de conflicten die het geeft. Ik weet echter niet hoe ik dat moet doen. In programma's van het configuratiescherm staat de IE8 niet en kan hem ook niet uitschakelen via windows onderdelen omdat daar geen programma's genoteerd staan. Ik heb Google Chrome als standaard browser.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het proberen.

Heb de KB wederom geïnstalleerd doch zonder succes. Alles blijft bij hetzelfde, dus problemen zijn nog steeds niet opgelost. Bij windows update krijg ik de foutcode 800B0100 ( update IE8 ). Bij windows onderdelen nog steeds leeg scherm. Ondanks dit alles blijf ik vol vertrouwen.

Mvgr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel bij Windows update KB 800B0100 uit en dat kan je doen door uit te vinken want je hebt IE9

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll naar beneden en daar ziet je Windows Update en dan met de rechtermuisknop op uitschakelen klikken.

Ga naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Open de map DataStore en verwijdert daar de bestand en dan opent je de map log en maakt het leeg.

Je ziet daar de map Download en open de map en maakt het leeg.

Terug naar service gaan en dan Windows update weer met de rechtermuisknop op starten klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel bij Windows update KB 800B0100 uit en dat kan je doen door uit te vinken want je hebt IE9

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / services

Scroll naar beneden en daar ziet je Windows Update en dan met de rechtermuisknop op uitschakelen klikken.

Open de map DataStore en verwijdert daar de bestand en dan opent je de map log en maakt het leeg.

Je ziet daar de map Download en open de map en maakt het leeg.

Terug naar service gaan en dan Windows update weer met de rechtermuisknop op starten klikken.

Heb bovenstaande uitgevoerd en alles is hetzelfde gebleven. Kunt U mij aangeven wat bovenstaande had moeten bewerkstelligen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.