Ga naar inhoud

windows onderdelen in- uitschakelen

Sjpiek

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Daar staat dat je naar start moet gaan en dan bij zoekopdracht dit typen: REGSVR32 RtdHandleServer.dll

Zo ook proberen:

REGSVR32 RtdHandleServer.dll

REGSVR32 XllRtdLink.dll

Deze begrijp ik dan niet goed. Als ik bovenstaande probeer krijg ik een melding dat REGSVR32 RtdHandleServer.dll niet kan worden geladen en dat het de opgegeven module niet kan vinden.. Bij de tweede optie weet ik niet hoe ik bij de windows\system32 prompt moet komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het niet geladen wordt dan is het ook niet aanwezig.

Ik heb even gekeken op mijn pc en is ook niet aanwezig.

Misschien dat dit (klik) u kan helpen maar ik vrees dat je Windows 7 opnieuw moet installeren.

Ik vrees met grote vrezen dat ik inderdaad Windows 7 opnieuw moet installeren aangezien ik bovenstaande reeds eerder heb uitgevoerd zonder resultaat. ( schoon opstarten)

Nu begrijp ik dat wij alleen geprobeerd hebben om windows onderdelen en update te repareren maar bij mijn eerste vraag op dit forum had ik nog meerdere problemen aangegeven zoals dat ik bepaalde programma's niet kan downloaden. Krijg dan de melding:· Fout bij het passeren van:

C:\windows\microsoft.net\framework\v2.0.50727\config\machine.config

Parser heeft fout 0XC00CE556.

Verder is systeemherstel alleen mogelijk in de veilige modus.

Mocht dit inherent zijn aan de problemen die wij hebben getracht op te lossen dan blijft er inderdaad niets anders over dan Windows 7 opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.