Ga naar inhoud

windows onderdelen in- uitschakelen

Sjpiek

Aanbevolen berichten

Alvorens over te gaan tot een complete herinstallatie zou ik proberen of je de situatie kan rechtzetten door een In-Place upgrade (reparatieinstallatie) van Windows 7 uit te voeren.

Hoe je zo een In-Place upgrade (reparatieinstallatie) uitvoert kan je bekijken als je hier klikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Alvorens over te gaan tot een complete herinstallatie zou ik proberen of je de situatie kan rechtzetten door een In-Place upgrade (reparatieinstallatie) van Windows 7 uit te voeren.

Hoe je zo een In-Place upgrade (reparatieinstallatie) uitvoert kan je bekijken als je hier klikt.

Nu lees ik niet uit bovenstaande of een OEM DVD voor de reparatie-installatie geschikt is. Ik heb een Windows 7 DVD meegeleverd gekregen bij mijn pc zijnde een ASUS Motherboard F1A75. Windows 7 was al voor geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je dient inderdaad te beschikken over een Windows 7 installatieschijf :

mogelijk kunt u een Windows 7 DVD lenen van vrienden of kennisen (Windows 7 versie op de DVD is niet van belang) om deze procedure uit te voeren.
Ik heb een Windows 7 DVD meegeleverd gekregen bij mijn pc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sjpiek,

hoe ver sta je met het oplossen van je probleem ?...:hmmmm:

Aangezien ik de pc pas drie weken geleden gekocht had ermee teruggegaan naar de leverancier, die opnieuw Windows 7 heeft geïnstalleerd. Problemen waren daarmee opgelost.

Bij deze wil ik jullie wel nog bedanken voor de geweldige, snelle en deskundige support.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.