Ga naar inhoud

pietervdb

Aanbevolen berichten

Heb je de printer ook al met een usb kabel aan de laptop gehangen?

Beschik je over de driver/ software en dit voor Windows 7.

Je moet de software beginnen installeren en als er om gevraagd wordt de printer aansluiten.

Indien je geen driver/ software hebt geef dan ook door welke bitversie die Windows 7 heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de printer ook al met een usb kabel aan de laptop gehangen?

Beschik je over de driver/ software en dit voor Windows 7.

Je moet de software beginnen installeren en als er om gevraagd wordt de printer aansluiten.

Indien je geen driver/ software hebt geef dan ook door welke bitversie die Windows 7 heeft.

Ik heb mijn printer al regstreeks aangesloten aan mijn laptop en dan werkt het prima. Ik denk wel dat het probleem bij de driver ligt, ik vind geen gepaste versie van driver voor windows 7 64 bit versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet in eerste instantie de printer "gedeeld" zetten op de PC waarop hij physiek is aaangesloten. (Desktop vermoed ik).

Dan op de andere PC een nieuwe printer installeren, kies hier "netwerk" ... als het goed is vindt hij nu de printer op de desktop.

Het staat allemaal juist ingesteld, want mijn broer kan wel printen via zijn laptop, het enigste verschil is, dat hij windows vista heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.