Ga naar inhoud

Externe harddisk aangeschaft.

Aanbevolen berichten

• Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ben reeds aan het zoeken. Mijn keus is gevallen op:

Western Digital Elements Desktop - 2TB / USB 2.0

.

Beschrijving

Sla al je muziek, video's en foto's op in deze externe harde schijf van Western Digital. Hij is gemakkelijk te gebruiken. Je hoeft hem alleen maar in te pluggen in de 2.0 usb poort. De harde schijf heeft een geheugen van 2 TB en heeft een gewicht van 1.02 kg. Hij is compatibel met Win XP, Vista, 7

Mac OS X, Tiger, Leopard en Snow Leopard .

Als dit werkt ben ik dik tevreden. Kan hem via internet bestellen en zo te lezen is het aansluiten en draaien maar (waar heb ik dat vaker gelezen !!) Kosten € 139.-

Wel iets duurder, maar als tie maar werkt, ook na herstarten. Ik ga hem voor half elf bestellen, dan heb ik hem morgen in huis en kunnen we eindelijk deze (leerzame)rubriek naar alle tevredenheid afsluiten!! :adore:

Ik laat het nog weten als het aangesloten is en als een tierelier werkt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hedenmorgen pakket ontvangen van de firma B..

Zag er keurig uit, evenals die van Medion. Aangesloten, de drivers van de USB-disk weren geladen. Opnieuw opgestart......en wat blijkt ? Zelfde probleem ! Hij hapert bij opstarten van de BIOS.post-2774-1417704910,9063_thumb.jpg Het probleem zit m.i. in de BIOS !

Nu denk ik te moeten zoeken naar een BIOS-deskundige, die mij verder kan helpen met veranderen dan wel updaten van de BIOS. Als alles opgestart is en ik sluit hem dan aan wordt de schijf wel gezien (1,8 TG). Zou ik deze nog moeten formatteren (snelle methode) voor het gebruik ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bios ziet uw nieuwe externe harddisk niet.

Is de kaartlezer een externe versie die je op usb poort aansluit?

Hoeveel usb poorten hebt je?

Hebt de externe harddisk ook geprobeerd op een andere pc?

Staat in de bios harddisk automatisch detecteren ingesteld?

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid want ik ga niet alle berichten opnieuw lezen.

Is de harddisk en dvdrom een sata versie of een IDE versie.

Als het een IDE versie is, is de harddisk en dvdrom op dezelfde IDE kabel aangesloten?

Staat in de bios harddisk automatisch detecteren ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.