Ga naar inhoud

Externe harddisk aangeschaft.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bericht aan Medion gestuurd:

Geacht Medion Service Center,

Uw advies heb ik volledig gevolgd (inclusief ca. 24 uur defragmenteren. Maar na opnieuw opstarten wordt de USB-schijf nog steeds niet herkend !

Wanneer er geen oplossing gevonden kan worden (ook op andere PC werkt het niet) wil ik toch gebruik maken van de garantie en de schijf omruilen voor een goed werkende of geld terugstorten.

Wat lijkt U het beste ? Zou graag een tevreden klant blijven! Stuurt U mij een nieuwe schijf van 2 TB dan kan ik deze retourneren.

Met vriendelijke groet,

..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was hun antwoord:

Geachte heer/mevrouw******,

Uw klantnummer is 0119970673. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk, daar het telefonisch mogelijk is om de instellingen met u te doorlopen danwel de reparatieprocedure op te starten. Wij zijn te bereiken op 0900-2352534, van:

Maandag tot en met vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uur

Zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur

Feestdagen van 10.00 uur tot 17.00 uur

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.

Met vriendelijke groet,

Medion Service Center

M. Reijnen

Onze service-hotline is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur. U kunt u ons bereiken vanuit Nederland op 0900-2352534 en vanuit België op 02-2006198.

Wanneer u geen garantie meer heeft op uw product, kunt u in Nederland en België tijdens kantoortijden op respectievelijk 0900-5433833 en 0900-51111 contact opnemen.

U vindt ons op internet op navolgende links:

http://www.medion.com/nl

http://www.medion.com/be

http://www.medionshop.be

http://www.medionshop.nl

Daar kan ik het dus mee doen !! Een duur telefoonnummer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander alternatief had ik nog in petto !!

Naar de winkel teruggegaan met garantiebewijs en externe USB disk + kabels in de oorspronkelijke verpakking.

Bij de kassa gekomen; geen probleem; hier heeft U € 109.- terug !!

Probleem opgelost !

Mijn vraag aan het forum: Waar kan ik een werkende externe 2TG schijf aanschaffen ? Misschien heeft Clarkie met div. schijven een suggestie ? (bericht107)

In afwachting......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.