Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[ATTACH=CONFIG]18008[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18009[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]18010[/ATTACH]

Deze laatste staat in een wizipfile.

Zou de bestandsindeling ook nog van invloed kunnen zijn ?

C en D schijf NTFS

F schijf FAT32

In afwachting.

• Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hou je er ook rekening mee dat je een externe schijf die je via USB aansluit pas moet aansluiten als de PC al aan staat ?

Dus telkens als je de schijf verwijdert hebt uit de USB poort pas terug aansluiten als de PC op staat.

Geplaatst:

Zo werk ik momenteel, maar ik had graag gezien, dat ik het apparaat aangesloten kon laten en dat die in de BIOS herkend werd. Dus dat kan ik vergeten begrijp ik ? Een printer blijf toch ook aangesloten !

Geplaatst:

Kunt U met hen overleggen ? of zou ik een nieuwe poging moeten wagen. Ik neem aan dat er meer mensen tegenwoordig een externe drive aanschaffen.

Bij wie zou ik me anders op dit forum moeten aanwenden ??

Geplaatst:

Stegisoft zal zeker nog reageren, maar iedereen die problemen probeert op te lossen doet dat op vrijwillige basis en in de vrije tijd.

Dus even geduld. ;-)

Heb je al ooit iets op die schijf gezet, ook staat die als FAT32 is daar een reden voor?

Ook heb je een MY dvd die in UDF staat, kan je daar iets over kwijt?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.