Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer eens of dit helpt.

Verwijder alle externe schijven.

Open het apparaatbeheer.

Klik in de menubalk op beeld en klik dan op verborgen apparaten weergeven.

Klap dan opslagvolumes uit.

Klik met rechts op algemeen volume en kies voor installatie ongedaan maken.

Herhaal dit voor elke vermelding van algemeen volume.

Herstart de pc.

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Algemeen volumes. Installatie ongedaan gemaakt ! Slechts 2 volumes kon ik niet ongedaan maken. Doorgaan met herstarten PC ondanks, dat ik de installatie av deze 2 niet ongedaan kan maken ?? Ik wacht...........

Geplaatst:

Systeem heeft de volumina die ongedaan waren gemaakt (op 2 na) opnieuw geïnstalleerd. Opnieuw opgestart, maar het systeem stopt weer bij doorlopen van de BIOS. Stroom weer onderbroken en opnieuw opgetart en daarna de ext. harddisk van sroom voorzien. Ja dan werkt het wel..Een foto van de BIOS bijgesloten. Ik denk toch dat daar ergens iets aangepast moet worden. Desnoods een van de verwisselbare schijfjes vervangen (geheugenkaarten insteek).post-2774-1417704895,8736_thumb.jpg

Geplaatst:

Als de schijf op een andere pc ook niet werkt zoals reeds gebleken is moet het probleem bij de schijf zelf zitten en niet op je PC.

Hoe oud is die schijf?

Staat er een model/ nummer op, of een serie of msn nummer?

Geplaatst: (aangepast)

Al eerder vermeld in deze discussie (zie Stegisoft)

MSN: 50041692

MD: 90148.14

SN: 790148.14002496

Articl.nr.: 5751---------- Post toegevoegd om 18:16 ---------- Vorige post was om 18:15 ----------

En wel op 19 april !

schijf 11 april 2012 gekocht !

aangepast door paradijsvogel
Geplaatst:

Ik heb Medion (nl) een mail gestuurd met het probleem en gevraagd naar een oplossing. Antwoord bijgesloten !!

Geachte klant,

Dit is een door ons emailsysteem automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging. Gelieve niet te reageren op deze email aangezien deze niet in behandeling zal worden genomen. Wij streven ernaar om uw email binnen 3 werkdagen te beantwoorden.

ID[|#231263#663157#458013d#|] vermeld, welk een efficiënte en snelle afhandeling van uw aanvraag mogelijk maakt. Wij verzoeken u derhalve bij eventuele verdere correspondentie die op dit onderwerp betrekking heeft dit ID[|#231263#663157#458013d#|] (mét [] en #) te vermelden in de onderwerpregel.

Onze service-hotline is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 07.00 uur tot 23.00 uur, zaterdag en zondag van 10.00 uur tot 18.00 uur en op feestdagen van 10.00 tot 17.00 uur. Vanuit Nederland en België kunt u ons respectievelijk op 0900-2352534 en 02-2006198 bereiken.

U vindt ons op internet op navolgende links:

http://www.medion.com/be

http://www.medionshop.be

http://www.medionshop.nl

http://www.medion.com/nl

KvK: 12045475

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.