Ga naar inhoud

Bij opstart dosvenster met rare tekentjes

Gast woops

Aanbevolen berichten

Ik heb gedaan zoals hierboven, de java geïnstalleerd en dan die scannow. Dat was ook raar in het begin want hij vroeg om een cdrom van wiindows xp professional terwijl ik een home heb. Na enkele malen proberen met de knop opnieuw vroeg hij naar de home edition. Ik heb dan laten scannen en dan een restart gedaan, maar helaas het venster blijft terugkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

want hij vroeg om een cdrom van wiindows xp professional terwijl ik een home heb.
Dit is normaal. Als je bij de home-versie regelmatig de nodige updates hebt gedaan, zitten er bestanden op je PC die eigenlijk bij de pro-versie horen en die door scannow ook zo worden herkend. Maar door blijven doordrukken aanvaardt hij tenslotte toch de originele home-CD om de procedure te laten bollen.

Maar als dit geen oplossing biedt, moet ik de pijp aan maarten geven. Mijn ideeënbus is leeg ... tijd voor ander en beter !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog bedankt om zoveel energie te steken in het probleem. Ik zal er maar mee leren leven dan en hopen dat het niets ernstigs is.
Toch nog een advies : ik zou toch maar op erg regelmatige basis backups van de belangrijkste gegevens maken. Want opspringende DOS-venstertjes zijn vaak de voorbode van ernstigere problemen. Niet dat ik je extra bang wil maken, maar je weet maar nooit.
betekend dit dat hij als opgelost gezet mag worden???
"Opgelost" is in dit geval niet het juiste woord ... maar "gesloten" is deze thread blijkbaar wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.