Ga naar inhoud

Nieuwe pc nodig!

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik ben nieuw op het forum en heb een vraagje.

ik wil een nieuwe pc kopen, maar omdat ik niet zoveel verstand heb van CPU, video-kaarten en ram....

ben ik bang dat ik een verkeerde pc koop, daarom vraag ik het hier.

mijn vraag is kan ik met deze pc spellen zoals mw1, crysis1, gta4, skyrim/oblivion runnen zonder LAG?

Computerkopen.nl HP XW4400 CMT + 1GB Videokaart! - Populaire producten!

Alvast bedankt, -*Yasin

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. gaming.

2. max 310euro.

3. merk pc(ivm. het zal mij niet lukken om een pc in elkaar te knutsellen.).

4. niet overklokken.

5. niet upgraden.

6. usb poorten is genoeg.

7. -

8. -

9. -

10. merk doet er niet toe.

11. monitor speakers... niet nodig.

12. of hij stil of veel herrie maakt, maakt mij niks uit als het maar aan mijn eisen houd.

13. ik woon in nederland en het liefst ophalen bij winkel thuis bezorgen mag ook als het maar niet te duur woord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat bedrag is het onmogelijk om een Game-PC aan te schaffen. Dit systeem kan simpele games aan, maar verwacht er zeker geen wonderen van. Skyrim en BF3 om gemiddelde beeldkwaliteit zullen wel degelijk met lag worden afgespeeld. Als je echt wil gamen zonder lag en met de beste beeldkwaliteit, dan raad ik aan om te sparen voor een betere pc, of je kan natuurlijk voor een veel goedkoper bedrag een ideaal gamesysteem aanschaffen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.