Ga naar inhoud

Computer wil soms niet uit slaapstand

Jerser

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb het al een paar keer voorgehad, dat als ik mijn computer zelf op slaapstand zette, dat hij zonder dat ik iets deed, direct terug naar het gewone scherm kwam. Nou dan trok ik de stekker uit maar dat is niet goed voor mijn computer, dat merkte ik al toen ik hem terug opstarte. Ik moet m'n computer dan eerst opstarten, terug normaal uitschakelen (maar dat gaat allemaal zeer traag) en dan terug opstarten en dan gaat alles normaal. Nouja nu kom ik terug van de wandeling met mijn hond, en wil ik mijn computer terug uit slaapstand brengen, en hupsakee hetzelfde probleem terwijl ik hem zelf niet in slaapstand heb gezet. Ik zou dit als dit nog een volgende keer gebeurt graag vermijden aangezien dat de stekker uittrekken niet echt goed is. Wat kan ik hier aan doen om dit te vermijden? (Het gebeurt maandelijks) Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je in configuratiescherm / energiebeheer best slaapstand uit zetten.

Je kan beter de scherm handmatig uitzetten.

De oorzaak is niet gekend.

Tja het is raar, want meestal komt hij gewoon terug uit slaapstand, maar soms heeft hij dit probleem... Ik weet niet of het kan, maar het is weer gebeurt toen er veel stof op mijn computer lag. Weet wel niet of dat de vorige keren ook zo was. Misschien dat het daarmee iets kan zijn? Allesins bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.