Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey, mijn vriend heeft een meter in zijn taakbalk die aantoont hoeveel je als gedownload hebt. Bv.: 73%, dan ben je bijna bij 100%. Als die aan 100 komt ben je over je downloadlimiet. Maar weet iemand waar ik zo'n meter kan downloaden?

Geplaatst:
Maar weet iemand waar ik zo'n meter kan downloaden?
Gewoon aan je vriend vragen, zou ik denken. Want die heeft die toch ook gedownload :laugh:
Geplaatst:

(en hier daarna posten, heb wel interesse in zo'n meter als die je telemeterstand op je desktop zou kunnen zetten)

Geplaatst:

Ok, ik heb er zelf al een gevoden. Ik heb zelfs iets speciaals om hem in mijn sidebar te zetten. Trouwens, ik heb Windows XP. Ik heb de echte Vista sidebar! Alles is zoals in Vista. Dus als jullie die ook willen. Vraag het dan maar even.

Geplaatst:

Het programma noemt ongetwijfeld " Telemeter 3.0 "

Ik gebruikt het zelf en het werkt schitterend :)

Geplaatst:

Deze is echt goed, aangezien ik meerdere pc's staan heb en het met programma's gelijk netlimiter gewoon onmogelijk is om dat allemaal te gaan bijhouden; deze toont vrij direct hoe weinig je nog mag downloaden voor de rest van de maand! (640 megabyte in mijn geval :()

thx!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.