Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik krijg de melding: Your Hosts file is marked as a 'system' file and can not be Manipulated. Press OK to remove the system file attribute, cancel to quit.

Heb nu gecancelled, moet ik op OK drukken?

Jazeker.
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

En als je denkt dat het is gelukt komt er weer een nieuwe leuke error...

ERROR: Cannot create file C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ETC\hosts

Geplaatst:

Ga eens naar die locatie C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ETC\hosts ... en verwijder daar die HOSTS. En dan mag je terug HostsXpert laten runnen.

Geplaatst:

Nogmaals bedankt dat je me helpt, maar ik kom weer met een vraag..

Ik heb daar namelijk 3 verschillende hosts bestanden, een MSN-bestand, een NEW-bestand en een .txt

Welke van de 3 moet ik weghalen, of moet ik alle 3 weghalen?

Geplaatst:

Open het bestand met extensie .txt eens met kladblok. Bekijk dan of de items uit je HJT-log - alle O1-lijnen - daar in staan. Herhaal dit ook voor het bestand met extensie NEW en laat even weten wat het resultaat is ?

Geplaatst:

Alle O1-lijnen uit HJT-log staan in Hosts.txt

Deze staan niet in NEW, daar staan alleen deze:

127.0.0.1 static3.cdn.ubi.com

127.0.0.1 ubisoft-orbit.s3.amazonaws.com

127.0.0.1 onlineconfigservice.ubi.com

127.0.0.1 orbitservice.ubi.com

127.0.0.1 ubisoft-orbit-savegames.s3.amazonaws.com

Geplaatst:

Zo, daar gaan we dan weer :) Vanochtend weer 2 dezelfde blauwe schermen als eerst gekregen bij het opstarten van de PC, nu lijkt hij het weer te doen... Heb dus nu het .txt bestand verwijderd. Echter het MVPS hosts doet het nog steeds niet, en HostsXpert ook niet. Heb dus een NEW-bestand en een MSN-bestand (ik neem niet aan van windows live messenger :P) Het NEW bestand is anders dan het oude .txt bestand, maar het MSN-bestand is hetzelfde als het oude .txt bestand en verschilt dus van het NEW bestand.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.