Ga naar inhoud

Hardware of software - probleem ?


mutame

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Hallo,

Wegens omstandigheden heb ik een tijdje niet verder kunnen werken aan deze pc.

Nadien heb ik nog een aantal dingen uitgetest:

- allereerst geëxperimenteerd met het geheugen - in de gele latjes gestoken, modules uitgehaald, modules in een

andere pc getest...

- het geheugen getest met : - MemTest 86

- LinX (20 loops)

- HCI Desingn's memtest (vrije versie + deluxe versie)

dit gaf geen fouten

- De harde schijf getest met HDtune Pro + met Seatools (van de fabrikant van de harde schijf) - geen fouten.

- De beeldkaart getest met Funmark gedurende 40 minuten in Xtreme burning mode - geen problemen.

Alvorens het écht op te geven heb ik dan nog het bios geflasht en... ik kon Windows 7 64 bit EINDELIJK installeren zonder problemen!

Ook de andere programma's staan er nu terug op, ik heb een tijdje op het internet gesurfd zonder problemen.

Nu gaat de pc terug naar mijn neef (18j) die verder kan testen of alles naar behoren werkt door te surfen, muziek te beluisteren en te gamen. Laat ons hopen dat alles blijft werken....

In alle geval, mijn oprechte dank voor alle hulp die ik gekregen heb via dit forum!

Tamara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.