Ga naar inhoud

Netwerk probleem


bacchus63

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat in bericht 3 staat in verband met 128 bits encryptie moet je terug aanvinken want dat is nodig.

Uitvinken dient je alleen te doen bij oude netwerkkaarten.

Als XP een vaste IP adres heeft dan dit doen:

Ga naar uw router

Kijk daar bij lan welke subnetmasker er is ingesteld: 255.255.255.0 ofwel 255.255.0.0

Nu moet je bij XP de subnetmasker ook overeenkomt met de router.

Je hebt toch niet per ongeluk IPX/SPX uitgeschakeld in XP?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt toch niet per ongeluk IPX/SPX uitgeschakeld in XP?

dan is deze toch niet bereikbaar va elke ander windows 7 pc? en dat lukt nu dus wel 1 laptop windows 7(home 64) en een pc(ultimate 64) va die pc's kan ik nog wel bij de media pc komen.

Denk dat ik de pc maar opnieuw installeer heb alle instellingen vergeleken met de laptop ernaast maar ik zie geen verschillen.

Heb de werkgroep ook al; een keer hernoemd maar dat bood ook geen oplossing.

en ik heb geen vaste ip adressen alles DHCP

---------- Post toegevoegd om 01:33 ---------- Vorige post was om 01:27 ----------

Je hebt toch niet per ongeluk IPX/SPX uitgeschakeld in XP?

heb het nog even gecheckt maar staat niet uit, verwijderd en nog keer weer toegevoegd zoals je erders hebt beschreven maar ook dit maak niets uit.

---------- Post toegevoegd om 01:35 ---------- Vorige post was om 01:33 ----------

ik heb nu een knallende koppijn, ga eerst maar eens lekker slapen en morgen weer kijken.

In ieder geval hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.