Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik kan hier de animated GIF gewoon opslaan als BMP en GIF.

Download het volgende bestand via onderstaande link en zet deze op uw bureaublad.

Dit bestand registreert alle DLL bestanden van Internet Explorer opnieuw.

Indien u een 32-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg32bit

Indien u een 64-Bit versie van Windows 7 heeft download dit bestand:

http://tinyurl.com/ierereg64bit

Rechterklik op het gedownloade bestand dat op uw bureaublad staat en kies voor

“Uitvoeren als Administrator”.

Dit programma opent een zwart (CMD) venster en voert een aantal stappen uit,

zodra deze klaar is krijgt u de melding druk op een toets om verder te gaan.

Hierna mag u op ENTER drukken en mag u uw computer herstarten.

Controleer nu of het probleem is verholpen.

Geplaatst:

nee, jammer genoeg niet, heb dit geprobeerd.. en is nog steeds hetzelfde. jammer.

---------- Post toegevoegd om 15:31 ---------- Vorige post was om 15:26 ----------

en ivm die gif, het is gelijk welke site er een afbeelding staat in .gif (bewegende dus) er gaat geen enkele om anders te downloaden dan in bmp zoals ik al zei, heb geen keuze... en als ik dit opsla in bmp beweegt het dus niet... en dit is dus het probleem...

---------- Post toegevoegd om 15:31 ---------- Vorige post was om 15:31 ----------

ik blijf zoeken...

Geplaatst:

Het is ook mogelijk dat een actief programma deze problemen veroorzaakt.

Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer nu nogmaals het bestand (GIF) op te slaan

Werkt het opslaan nu wel dan weet u dat een programma dit veroorzaakt.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.

Geplaatst:

merci, zal het straks nog ff proberen

---------- Post toegevoegd om 10:05 ---------- Vorige post was om 09:51 ----------

heb dit zopas geprobeerd met geen resultaat, lukt dus ook niet..

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.