Ga naar inhoud

generic host proces for win 32 services

jollie

Aanbevolen berichten

pfffffff ben nu 2 dagen bezig en snap er geen bal van, krijg dus die pop up venster bij opstarten en zichtbaar buroblad generic host proces for win 32 services moet worden af gesloten sorru voor ongemak. Ben dus alle forums afgeweest en via microsoft een bestandje gedownload die het moest verhelpen......downloaden gaat goed tot ie aan geeft dat ik een vernieuwde versie op me pc heb en dus niets hoef te installeren. Engelse sites is niet voor mij besteed daar kom ik niet uit.

als ik dus kijk naar wat de fout is geeft hij het volgende aan:

C:\document~1\jolanda\locals~1\temp\werd8f8dir\svchost exe hdma

C:\document~1\jolanda\locals~1\temp\appcompat txt

geef eerlijk toe snap er niets van.......kan de pc aan doen en weer netjes afsluiten

dus enig geduld met mij is wel verreist:) en stap voor stap

hopelijk weet iemand mij verder te helpen

bijkomend probleem is dat internet explorer steeds een balkje heeft met de tekst:

internet explorer wordt momenteel zonder invoegtoepassingen uitgevoerd. klik hier om invoegtoepassinegen te beheren, uit te schakelen of te verwijderen.

ook dat heb ik allemaal gedaan maar het balkje blijft zowel aan/uit of verwijderen

heb cc cleaner,avast virusscanner en spywarefighter

alvast heel vriendelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag jollie,

Welkom bij PCH!

We zullen eerst eens nagaan of malware of virussen de oorzaak zijn van je probleem.

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

De logjes kan je dan ook in die map terugvinden.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PLATFORM VERSION INFO

Windows : 5.1.2600.196608 (Win32NT)

Common Language Runtime : 2.0.50727.3625

System.Deployment.dll : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)

mscorwks.dll : 2.0.50727.3625 (GDR.050727-3600)

dfdll.dll : 2.0.50727.3053 (netfxsp.050727-3000)

dfshim.dll : 4.0.31106.0 (Main.031106-0000)

SOURCES

Deployment url : http://dl.google.com/update2/1.3.21.111/GoogleInstaller_nl.application?appguid%3D%7B8A69D345-D564-463C-AFF1-A69D9E530F96%7D%26iid%3D%7B220149EE-00CD-2D84-964F-123270400A9F%7D%26lang%3Dnl%26browser%3D2%26usagestats%3D0%26appname%3DGoogle%2520Chrome%26needsadmin%3Dfalse%26brand%3DCHMB%26installdataindex%3Ddefaultbrowser

ERROR SUMMARY

Below is a summary of the errors, details of these errors are listed later in the log.

* Activation of http://dl.google.com/update2/1.3.21.111/GoogleInstaller_nl.application?appguid%3D%7B8A69D345-D564-463C-AFF1-A69D9E530F96%7D%26iid%3D%7B220149EE-00CD-2D84-964F-123270400A9F%7D%26lang%3Dnl%26browser%3D2%26usagestats%3D0%26appname%3DGoogle%2520Chrome%26needsadmin%3Dfalse%26brand%3DCHMB%26installdataindex%3Ddefaultbrowser resulted in exception. Following failure messages were detected:

+ Configuration system failed to initialize

+ Unrecognized configuration section system.serviceModel. (C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Config\machine.config line 134)

COMPONENT STORE TRANSACTION FAILURE SUMMARY

No transaction error was detected.

WARNINGS

There were no warnings during this operation.

OPERATION PROGRESS STATUS

* [18-4-2012 15:54:13] : Activation of http://dl.google.com/update2/1.3.21.111/GoogleInstaller_nl.application?appguid%3D%7B8A69D345-D564-463C-AFF1-A69D9E530F96%7D%26iid%3D%7B220149EE-00CD-2D84-964F-123270400A9F%7D%26lang%3Dnl%26browser%3D2%26usagestats%3D0%26appname%3DGoogle%2520Chrome%26needsadmin%3Dfalse%26brand%3DCHMB%26installdataindex%3Ddefaultbrowser has started.

ERROR DETAILS

Following errors were detected during this operation.

* [18-4-2012 15:54:17] System.Configuration.ConfigurationErrorsException

- Configuration system failed to initialize

- Source: System.Configuration

- Stack trace:

at System.Configuration.ClientConfigurationSystem.EnsureInit(String configKey)

at System.Configuration.ClientConfigurationSystem.PrepareClientConfigSystem(String sectionName)

at System.Configuration.ClientConfigurationSystem.System.Configuration.Internal.IInternalConfigSystem.GetSection(String sectionName)

at System.Configuration.ConfigurationManager.GetSection(String sectionName)

at System.Configuration.PrivilegedConfigurationManager.GetSection(String sectionName)

at System.Diagnostics.DiagnosticsConfiguration.GetConfigSection()

at System.Diagnostics.DiagnosticsConfiguration.Initialize()

at System.Diagnostics.DiagnosticsConfiguration.get_Sources()

at System.Diagnostics.TraceSource.Initialize()

at System.Net.Logging.InitializeLogging()

at System.Net.Logging.get_On()

at System.Net.WebRequest.Create(Uri requestUri, Boolean useUriBase)

at System.Net.WebRequest.Create(Uri requestUri)

at System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)

at System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadAllFiles()

at System.Deployment.Application.FileDownloader.Download(SubscriptionState subState)

at System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadManifestAsRawFile(Uri& sourceUri, String targetPath, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)

at System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestDirectBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)

at System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)

at System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)

at System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)

--- Inner Exception ---

System.Configuration.ConfigurationErrorsException

- Unrecognized configuration section system.serviceModel. (C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Config\machine.config line 134)

- Source: System.Configuration

- Stack trace:

at System.Configuration.ConfigurationSchemaErrors.ThrowIfErrors(Boolean ignoreLocal)

at System.Configuration.BaseConfigurationRecord.ThrowIfParseErrors(ConfigurationSchemaErrors schemaErrors)

at System.Configuration.BaseConfigurationRecord.ThrowIfInitErrors()

at System.Configuration.ClientConfigurationSystem.EnsureInit(String configKey)

COMPONENT STORE TRANSACTION DETAILS

No transaction information is available.

neem aan dat je deze bedoeld? had nl net hijackthis gedownload

vr gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het programma zoals beschreven ga opslaan krijg ik volgende melding:

msiexex.exe moet worden afgesloten

klik ik op meer details dan krijg ik dit:

AppName msiexex.exe AppVer 3.1.4001.5512

modName msi.ddl

modver 3.1.4001.5512 offset 000e1923

heb nu niet het idee dat ik die venster vaker heb gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je ccleaner een je computer volledig opkuisen.

(Zeker je cookies enz niet vergeten).

Probeer daarna nog eens te installeren zoals je in bericht 1 aanhaalt.

Als je dan terug een foutmelding in je Temp files krijgt, mogen we vrij zeker zijn dat je een malware probleem hebt en kunnen we daarvoor verdere stappen ondernemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb alles gedaan virusscanner ook laten lopen geen virus ccleaner...........en nu heb ik geen internet meer geeft aan mijn ip adres is weg die staat dus ook idd. op 000000 heb nu een laptop geleend om te kijken wat ik nog kan doen anders formatteren me pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Download HijackThis. (klik er op)

Klik op HijackThis.msi en de download start automatisch na 5 seconden.

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable (HijackThis.exe) downloaden.

Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map.

2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten. (lees eerst de rode tekst hieronder!)

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Klik hier)

3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.

Tip!

Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote name=Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen

Start je pc is in veilige modus op en probeer zo je Hijackthis tooltje te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.