Ga naar inhoud

generic host proces for win 32 services

jollie

Aanbevolen berichten

ik heb prompt met rechter muisknop en zie volgende:

huidige gebruiker ( jojo/jolanda ) deze is aangevinkt daaronder:

mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorloofde activiteiten van computerprogramma's

met deze optie kunt u voorkomen bla bla

Deze gebruiker

gebruikersnaam

wachtwoord

zie nergens staan administrator

heb de eerste optie genomen heb nl nooit wachtwoord ergens ingevuld maar dan moet idd een administrator het doen, krijg er dus geen cbs logbestand

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Start de pc op in veilige modus door onmiddelllijk na het aanzetten herhaaldelijk op de toets F5 of F8 te drukken.

Normaal krijg je dan een lijst met opstartmogelijkheden.

Kies voor veilige modus.

Normaal krijg je nu een scherm met meerdere accounts om in te loggen.

Kies voor de account administrator.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.

Klik op het icoon van de opdrachtprompt om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Je kan nu ook via gebruikersbeheer een paswoord instellen voor de administrator account.

Als je dan met je eigen account bent ingelogd en je moet iets uitvoeren als administrator, geef je als gebruiker administrator in en het paswoord dat je hebt ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nu een paswoord ingesteld voor de administrator account?

Dan kan je het nogmaals proberen vanaf je normale account.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als ...

Selecteer andere gebruiker en geef als gebruiker administrator in en het paswoord dat je hebt ingesteld.

Het opdrachtpromt zal nu openen met administratorrechten.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Geef het overzicht van de resultaten in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de problemen stapelen zich op volgens mij.....................ik zie nu door de bomen het bos niet meer

ik kan alleen in een veilige modus als administrator inloggen met password. en dan krijg ik pop up met fout C:\windows\system32\cmd.exe

start ik mijn computer normaal en wil als administrator inloggen op prompt krijg ik dus de eerdere genoemde foutmeldingen

beetje hopeloos wordt ik nu wel, heb al veel van me pc kunnen halen en op sticky kunnen zetten, maar bij sommige dingen kan ik niet meer bij omdat ie om een up-date vraagt en tja internet gaat ook niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als ...

Selecteer andere gebruiker en geef als gebruiker administrator in en het paswoord dat je hebt ingesteld.

Het opdrachtpromt zal nu openen met administratorrechten.

Typ sfc /scannow > c:\sfc.txt en druk enter.

Kijk nu met de verkenner op de C schijf of je daar het bestandje scf.txt ziet.

Open het bestandje, kopieer de inhoud en plak deze in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het heel vervelend voor u, maar krijg de pop-up venster dat hij gaat zoeken na een minuut weer weg!!!! loopt ook geen balkje en geeft verder niets aan meer.

nu alles doorzocht op pc naar sfc.txt zelfs verborgen mappen en onderliggende helaas moet ik constateren dat hij niets vind:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.