Ga naar inhoud

opstart-probleem


roboes

Aanbevolen berichten

bezit een medion all-in-one MD 98320 , 2 jaar oud;

Tot nu toe, geen probleem en tevreden.

Heb zopas een DVD maker van Zolid wilen installeren en waarschijnlijk is dit gelukt want er werd gvraagd om de computer te heropstarten.

Dit is NIET gelukt.

ik krijg op mijn scherm PC.. en vervolgens niets meer.

Ik heb ooit gelezen dat je kort de stroom moet onderbreken en opnieuw inschakelen en.... misschien een bepaalde functietoets indrukken ?

Is dit mogelijk ? Of is er een andere oplossing ?

waarvoor mijn dank,

roboes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk onmiddellijk na het aanzetten herhaaldelijk op de toets F8 om op te starten in veilige modus.

Normaal krijg je nu een lijstje met een aantal opstartmogelijkheden.

Indien mogelijk kies je voor systeemherstel en kies een herstelpunt van voor de installatie van de Zolid.

Als systeemherstel niet in bij de mogelijkheden staat, kies je voor laatst gekende goede configuratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk onmiddellijk na het aanzetten herhaaldelijk op de toets F8 om op te starten in veilige modus.

Normaal krijg je nu een lijstje met een aantal opstartmogelijkheden.

Indien mogelijk kies je voor systeemherstel en kies een herstelpunt van voor de installatie van de Zolid.

Als systeemherstel niet in bij de mogelijkheden staat, kies je voor laatst gekende goede configuratie.

Hallo,

Bedankt voor de info. Zal dit ( indien nodig ) volgende maal proberen.

Heb intussen probleem zelf opgelost: stroom volledig ( ook adapter) onderbroken gedurende 1 uur.

Terug stroom voorzien en dadelijk PC startknop indrukken en blijven indrukken tot er beweging komt op het scherm met vraag : wil je windows NORMAAL opstarten ? Wat ik heb gedaan en nu is alles OK.

roboes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.