Ga naar inhoud

Oneirc,muziek kopen van You Tube

carambole

Aanbevolen berichten

Als je in iTunes naar iTunes Store gaat kan je o.a. muziek aankopen.

Je krijgt daar een volledige bibliotheek waaruit je kan kiezen, je kan ook op naam zoeken enz.

Ik weet niet zeker of je deze dan in andere media players kan afspelen... (zelf nog nooit gedaan). Vermoedelijk niet.

Is het de bedoeling om je muziek op cd te branden?

Zo niet, Spotify is een gratis alternatief waarmee je mits internet connectie heel wat muziek kan beluisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet zeker maar als je het filmpje bekijkt kun je bij het bovenste balkje waar de website op staat (ben ff de naam kwijt) bij youtube er gewoon xd voor zetten en dan kom je op clib.dj uit( je kan er ook gewoon naar toe en dan vindt je ook de youtube filmjes) en dan kan je ze daar downloaden ;) www.clib.dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itunes lijkt me nu niet echt de beste oplossing, natuurlijk wel de legaalste,(...):

Je gebruikt 10 tegen 1 Firefox? Ga dan hiernaar toe en voeg deze app toe.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/easy-youtube-video-downl-10137/

Nu zou je na firefox opnieuw op te starten een vakje download moeten zien (zie foto)

PC Helpforum moderator bericht:
Poging tot aanzetten van illegale download is verboden op deze forum. Lees de forumregels!!.

Je hebt nu een waarschuwing.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.