Ga naar inhoud

Geen geluid

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al sinds juli 2011 mijn nieuwe PC van Dell en heb er tot nog toe geen problemen mee gehad. In de paasvakantie 2012 heb ik mijn Windows 7 op mijn PC hergeïnstalleerd, en alles werkt goed. Natuurlijk waren er eerst geen drivers op, maar ik heb dan eerst de 'internet'-driver gedownload via de website, ik heb mijn pc heropgestart en alle drivers waren geïnstalleerd, en updates van Windows 7 ook etc. Alles werkte goed, tot ik opeens geen geluid meer kreeg, ik heb toen mijn PC heropgestart en toen werkte mijn geluid weer wel. Dat is ongeveer drie à vier keer nu al gebeurd, maar het werkte weer altijd. Nu heb ik hetzelfde probleem, ik heb hem reeds twee keer opnieuw opgestart, maar ik krijg geen geluid, ook niet met oortjes. En dat net nu ik iets heel belangrijks (met geluid) moet afwerken tegen morgen. Ik heb gecheckt bij Aparaatbeheer en daar staat dat mijn geluid correct geïnstaleerd is. Het rare van alles is dat ik wel geluid hoor als mijn PC opstart...

Weten jullie daar raad voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over welk geluid heb je het? Het geluid dat je hoort als Windows zelf opstart of de biep van je moederbord?
maar als ik Windows opstart, is er wel het geluid,

De bovenstaande vraag is nog niet beantwoordt.

Wat hoor je als de pc opstart een biep- geluid of het typische Windows opstart geluid?

Indien je bij de herinstallatie ook terug een Windows 7 64 bit geïnstalleerd hebt kan je via deze link (klik erop) de driver voor het geluid downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Dag stefknismyname,

Is je probleem opgelost,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.