Ga naar inhoud

Geen toegang meer tot C:\

Gast Erikgeerling

Aanbevolen berichten

Gast Erikgeerling

Hallo , nou hier komt een heel verhaal : Ik wou aantal weken geleden de Consumer preview versie van Windows 8 proberen , geen probleem .. Maar ..OM een heeeeel lang verhaal kort te maken ... Nu krijg ik dus geen toegang meer tot mijn C:\ ! Een drama want hierdoor kan ik niks meer downloaden , geen updates uitvoeren NIKS .. Ik heb al veel geprobeerd maar als ik "probleem oplosser" of "systeem herstel" wil doen geeftie aan : of hij kan probleem oplosser niet openen omdat t beveiligd is en ik niet gemachtigd zou zijn , wat vreemd is aangezien ik de enige ben die van deze computer gebruik maakt en er ook maar 1 user account is , en dat is de administrator account.!? .. (ook in veilige modus blijft ie aangeven dat ik niet gemachtigd zou zijn) En als ik systeem herstel wil doen geeftie aan : Dat er geen herstelpunten zijn ...?

Dat is t eerste probleem , als ik maar weer toegang kan krijgen tot mijn C:\ schijf denk ik dat ik alweer een heeeeel stuk verder ben.. Maar alles wat ik probeer krijg ik dus de melding , geen toegang tot c:\ of : U bent niet gemachtigd om de beveiligings instellingen te wijzigen , hiervoor heeft u een administrator account nodig enz ...

Ik wacht met smart op iemand die me mischien verder kan helpen met dit (1e) probleem .. Alvast bedankt ..GR Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Erikgeerling
hallo erikgeerling,

waarschijnlijk heb je het al gedaan maar heb je al geprobeerd om als administrator uit te voeren??

Helaas idd ook al geprobeerd en blijft met dezelfde melding(en) komen ... Ik heb geprobeerd om ALLE instellingen terug te laten zetten , inclusief beveiligs instellingen enz naar "default" (fabrieksinstellingen) . En dan nóg zegtie dat ik daar geen toestemming voor heb .. Was echt gestresst , heb zelfs geprobeerd om m dan maar compleet te formateren en alles eropnieuw op te zetten en zelfs dát kon niet ...!! Ben gewoon ten einde raad hiermee

Maar evengoed bedankt voor je reactie .. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Erikgeerling

Ja ben bang dat ik er anders maar gewoon wat geld tegenaan moet gooien ..Tis niet anders ..T is een goed systeem verder , niks mis mee (normaal gesproken ;) Maar ik wacht voorlopig nog maar ff met windows 8 ;) Bedankt weer !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.