Ga naar inhoud

Uitvallen bijkomende Monitor aangesloten op LAPTOP


libo

Aanbevolen berichten

Hallo

sinds enkele dagen heb ik een probleem bij het gebuik van een bijkomende monitor op mijn Laptop (voorheen lukte dit heel goed)

Laptop is Dell E6400

Monitor is SAMSUNG SyncMaster 720N

Soms lukt het dat deze monitor een 15 minuutjes klaar is maar dan begint het beeld plots zachtjes te flikkeren en valt het uit. Het geïntegreerd scherm van mijn Laptop zelf geeft wel nog beeld).

De tweede monitor eens uit en dan weer aanzetten geeft een "seconde" beeld maar dan wordt het terug zwart...

Ik liet reeds Dell PC-Doctor lopen maar die gaf geen fout

de "Speedfan" geeft ook geen te hoge temperaturen (+/- 37)

Wel heeft de ventilator in de dagen voor dit fenomeen heel hard geblazen...

Kunnen jullie me eventueel helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de monitor testen op een andere PC om te zien of die wel goed werkt?

Voer ook onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

alvast bedankt voor de reactie

ik probeerde de Monitor intussen ook uit op een reserveLaptop en op een desktop-PC

waarbij hetzelfde fenomeen optrad

het is wel zo dat ik wel nog een onderliggend-wazig-onleesbaar beeld hebt op de monitor

ook wanneer de monitor NIET verbonden is met PC krijg ik hetzelfde beeld (boodschap video-cable) dat ik dus wel zeer wazig zie!

hieronder vindt u de link naar mijn Speccy-logje

http://speccy.piriform.com/results/13MQWTT5cxT5I7XgUHpz3SO

ik zal wel de monitor nog eens uittesten op de laptop van iemand anders.....

groeten

libo

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeerde de Monitor intussen ook uit op een reserveLaptop en op een desktop-PC

waarbij hetzelfde fenomeen optrad

Dan zit het probleem toch bij de monitor zelf.

het is wel zo dat ik wel nog een onderliggend-wazig-onleesbaar beeld hebt op de monitor

ook wanneer de monitor NIET verbonden is met PC krijg ik hetzelfde beeld (boodschap video-cable) dat ik dus wel zeer wazig zie!

Bovenstaande begrijp ik niet.

Wat bedoel je met de monitor niet verbonden is met PC? dan kan je toch helemaal geen beeld hebben????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

het besluit dat het wschlk de monitor zelf is kan idd juist zijn - maar dat zal ik dus pas echt weten wanneer ik een andere Monitor verbind met LT - dat zal in de loop van de volgende dagen gebeuren....

en wat het beeld van Monitor zonder aansluiting PC betreft: wanneer monotor NIET verbonden is met PC geeft deze wel de boodschap "No signal input" of "Check video cable" en dat komt er dus wel - maar heeeeeeeel donker op - waarmee ik bedoel dat hij dus niet 100% defect is

ik zou afspreken dat ik dit probleem nu even laat rusten en terug reageer zodra ik dus meer weet van andere monitor versus laptop

is dat OK?

alvast reeds bedankt

libo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.