Ga naar inhoud

Ik kan mijn inbox niet bekijken...

Gast DORIS

Aanbevolen berichten

Beste ik heb dezelfde probleem maar vandaag kan ik helaas mijn inbox niet bekijken omdat het als een zot op en af gaat en ik kan hierdoor geen enkele bericht aantikken of openen.wat is de oorzaak kan iemend mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ik heb dezelfde probleem maar vandaag kan ik helaas mijn inbox niet bekijken omdat het als een zot op en af gaat en ik kan hierdoor geen enkele bericht aantikken of openen.wat is de oorzaak kan iemend mij helpen?

Als je zelf een vraag hebt kan je best een eigen topic starten, zo blijft alles overzichtelijk en wordt iedereen gemakkelijker geholpen.

Hoe je zelf een nieuw topic start, lees je hier. (klik erop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DORIS,

welkom op PCH.

Ik heb je een eigen topic aangemaakt...nieuwe vragen stellen in topics van andere leden leidt enkel tot verwarring.

Ter info: bovenstaande berichten werden afgesplitst van dit topic.

Kan je wat meer info verschaffen ?...

* met welke Windows-versie werk je ?...

* welke Office-versie staat er op je systeem ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn office is 2010 micros. En het is windows 7

de dat mijn inbox doordraaide was dat het wieltje niet los zat je weet voor te scrollen. Probleem is opgelost en nu heb ik een spambeveiliging aangeschaft en hoopt dat de rest ook beter gaat

de grootste probleem is of was? Dat regelmatig de mails van telenet niet worden overgebracht naar mijn outlook en dan komen dezelfde bericht wel tientallen keren naar mijn incredimail

ik dank je alvast.

Grt. Doris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem is opgelost.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn te lezen dat je probleem is opgelost.

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

beste nu krijg ik te zien dat ik een abbonnee heb wat betekent dit moet ik nu betalen

ik maak mij zorgen omdat ik in het verleden ook zonder mijn weet een abbonnee gehad heb en dat heeft geld gekost.

Grt

doris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je absoluut geen zorgen te maken... ;-)

PC-Helpforum is volledig gratis.

Wanneer je een topic opent of reageert in een bestaand topic heb je automatisch een abonnement op dit topic...daardoor krijg je ook in geval van nieuwe berichten melding via e-mail, kwestie van geen posts te missen.

That's it...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo DORIS,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.