Ga naar inhoud

Zoeken in agenda Outlook 2010

aromijn99

Aanbevolen berichten

Als ik zoek naar een afspraak in mijn agenda van Outlook 2010, dan kan hij alléén trefwoorden vinden die zich bevinden in terugkerende afspraken. De andere "losse" afspraken waarin het trefwoord ook voorkomt, geeft hij niet aan bij zoekresultaten. Wat staat er bij mijn outlook verkeerd ingesteld?

Ik neem aan dat dit niet normaal is...:hmmmm:

Wie-o-wie kan helpen. Alvast heel veel dank!

Astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Astrid,

Welkom op het PCH...

Wanneer je in de agenda rechts bovenaan in de zoekbalk drukt verschijnen er bovenaan hulpmiddelen voor zoeken (zie figuur). Heb je daar bij bereik alle agenda-items aangeklikt?

[ATTACH=CONFIG]18306[/ATTACH]

Groet,

Mako

Ja ik heb bij bereik alle agenda-items aangeklikt:

post-12295-1417704895,6805_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het toeval dat je nu zoekt op een term die normaal gesproken als terugkerend wordt aanzien? Als ik op dezelfde manier zoek krijg is ook geen resultaten (hiermee bedoel ik *naam* + jarig). Dit omdat de zoekfunctie op zoek gaat naar exacte woorden, en jarig staat daar niet identiek in het lijstje. Als ik echter enkel de naam ingeef krijg ik de verjaardag wel in het lijstje.

In je openingspost schrijf je dat je problemen hebt bij niet-terugkerende zaken. Heb je al eens gebruik gemaakt van je zoekcriteria bij hulpmiddelen voor zoeken? Ik krijg namelijk jouw probleem niet gereproduceerd.

post-30057-1417704895,8169_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het toeval dat je nu zoekt op een term die normaal gesproken als terugkerend wordt aanzien? Als ik op dezelfde manier zoek krijg is ook geen resultaten (hiermee bedoel ik *naam* + jarig). Dit omdat de zoekfunctie op zoek gaat naar exacte woorden, en jarig staat daar niet identiek in het lijstje. Als ik echter enkel de naam ingeef krijg ik de verjaardag wel in het lijstje.

In je openingspost schrijf je dat je problemen hebt bij niet-terugkerende zaken. Heb je al eens gebruik gemaakt van je zoekcriteria bij hulpmiddelen voor zoeken? Ik krijg namelijk jouw probleem niet gereproduceerd.

[ATTACH=CONFIG]18316[/ATTACH]

Bedankt dat je wilt helpen.

Ik heb bij zoekcriteria ook eens aangegeven dat hij ook bij niet-terugkerende afspraken moet kijken. Helpt niet. Een ander voorbeeld: op 20 september een afspraak gemaakt voor pchelpforum. En toen gezocht. Niets gevonden:

post-12295-1417704895,999_thumb.jpg

post-12295-1417704895,9645_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga in Outlook naar bestand - opties en kies links voor zoeken.

Druk op opties voor indexeren.

Maak en afbeelding en hang deze aan je volgende bericht.

Ik heb een vermoeden dat het probleem zich bevindt bij het niet indexeren van je agenda-items.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, er worden wel degelijk bestanden geïndexeerd. Laten we toch eens controleren als de agenda-items daar wel toe behoren:

Ga naar bestand - opties en kies links voor zoeken.

Klik op wijzigen en controleer het vinkje zoals in onderstaande figuur.

post-30057-1417704896,4146_thumb.jpg

Mocht dit in orde zijn kan je nog steeds bij geavanceerd de probleemoplosser starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, er worden wel degelijk bestanden geïndexeerd. Laten we toch eens controleren als de agenda-items daar wel toe behoren:

Ga naar bestand - opties en kies links voor zoeken.

Klik op wijzigen en controleer het vinkje zoals in onderstaande figuur.

[ATTACH=CONFIG]18331[/ATTACH]

Mocht dit in orde zijn kan je nog steeds bij geavanceerd de probleemoplosser starten.

Zoals je ziet, ook agenda:

post-12295-1417704896,6294_thumb.png

Het blijft dus een mysterie...met de probleemoplosser kom ik ook niet verder...balen...:hmpf:

Bedankt voor het helpen: :top:

Mocht je toch nog wat weten of iemand anders...graag: xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi aromijn99,

Op dit moment ben ik ook even ten einde raad wat jouw probleem betreft.

Hier op PCH zien we niet graag gebruikers vertrekken met een onopgelost probleem, derhalve heb ik jouw topic voorgelegd bij mijn collega's. Hopelijk kunnen zij jou verder helpen met je probleem.

Mocht ik nog een ingeving krijgen die jou vooruit kan helpen dan lees je dat zeker hier.

Met vriendelijke groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.