Ga naar inhoud

Google Chrome en beveiligings schermpje

galaxis

Aanbevolen berichten

Nou hier een scan via de script file, zie zelf niet veel veranderingen buiten dat hij zeurt over: c:\Documents and Settings\Ed\Application Data\Microsoft\Windows\ de files UsrClass.dat en .log

ik wou de dirs cmdcons en Qoobox verwijderen doch dat gaat niet ook niet in veilige mode,speciale truck? of kan ik

dat via Paragon opstart cd doen.

Laat even weten of je wat geks zien in de log in de 1e zat wel een zood vuil 2e en 3e zie ik zelf niets bijzonderder.

Ed

ComboFix 3.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even verder mee gegaan; en oorzaak gevonden: geen virus geen spyware o.i.d. gewoon rommel in Google Chrome

Chrome dir. gerenamed en schone install gedaan en geen schermpje op bepaalde sites.

Nieuwe chrome gerenamed oude terug en weer het zelfde; Chrome maakt een User Data dir aan en hier ff een # voor

gezet, Chrome opgestart wordt dan een nieuwe User Data aangemaakt en probleem weg, bleek dus een file in die originele

User Data dir. troep te bevatten en hierdoor kwam het schermpje.

Nou bij deze toch bedankt voor het meedenken.

Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om je bevindingen te melden. Wie weet heeft daar ooit een andere forumgebruiker - met gelijkaardige verschijnselen - nog iets aan ;-)

Vergeet wel niet om de gebruikte tools (bvb. Combofix, e.d.) te verwijderen van de PC. Voor Combofix kan je dit met de opdracht Combofix /Uninstall (met spatie vóór de slash).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.