Ga naar inhoud

Verwijdering antivirus

Freddy dp

Aanbevolen berichten

Ik heb nieuwe antivirus software gekocht nl. GData Total Protection 2012, het probleem is de computer wil of beter gezegd kan het oude niet verwijderen. Ik krijg allerlei mededelingen zoals "installer heeft niet de juiste rechten om het bestand ..... te kunnen wijzigen" , "uw systeem is niet aangepast" enz. De GDataproducent raadt mij aan in te loggen als administrator, maar dan vraagt de computer mij een paswoord in te geven en dat weet ik niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Freddy dp,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het is nu 3 weken geleden dat ik GData Total Protection 2012 heb aangekocht maar ik kan het nog steeds niet installeren. Hier volgen enkele meldingen als ik het vorige probeer te verwijderen: "installer heeft niet de juiste rechten om het bestand GData\Internetsecurity\firewall\TBD 282.tmp te wijzigen" of hetzelfde met getallen TBD 115 of 118 of 170 of 11E. "uw systeem is niet aangepast voer setup later opnieuw uit" "onherstelbare fout bij installatie" alhoewel het programma nog altijd goed werkt.Alle mogelijke programma's zoals AVcleaner , revo-uninstaller enz. helpen niet.Pogingen langs het register zijn ook mislukt "kan sleutel niet verwijderen"

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus even kort samengevat:

Je wilt je nieuw aangekochte G-data installeren maar dit lukt niet omdat er nog een oudere antivirus op je computer geïnstalleerd staat, die blijkbaar niet verwijdert wil worden. klopt?

Over welke "oude" gaat het hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.