Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb via rapidshare een acount heb dus altijd kunnen downloaden tegen 3.5mb,nu plotseling kan ik nog downloaden tegen 2mb max.Heb een speedtest gedaan van telenet en krijg een downloadsnelheid van 3.5mb.Rapidshare zegt dat het niet aan hun ligt,maar aan telenet.Kan het zijn dat mijn firewal iets blokkeert waardoor mijn downloadsnelheid trager is?Misschien dat iemand mij kan helpen.

Geplaatst:
Heb een speedtest gedaan van telenet en krijg een downloadsnelheid van 3.5mb.

Volgens je abonnementsformule (klik er op) heb je een downloadsnelheid van 30 Mbps ipv 3.5 Mbps.

Zet je modem eens een vijftal minuten zonder spanning, plug dan de stekker terug in en voer een nieuwe speedtest uit.

Geplaatst:

Heb gedaan wat je hebt voorgesteld en dit zijn de gegevens.28579kbps downloadspeed,3573.1kbps/sec transfer rate.

Gebruikte vroeger jdownloader en haalde toen 3500kbps downloadsnelheid.

Geplaatst:

Heb een andere downloader gezocht mipony,en deze download tegen een redelijke snelheid,dus

zal het hier dan maar bij laten.Toch wil ik u bedanken voor de snelle antwoorden,ben daar zeer dankbaar voor.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.