Ga naar inhoud

Beeldscherm Acer Travelmate knippert

JeroenAcer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Acer Travelmate 5742 (Windows 7 Home Premium 64-bit SP1, Processor: Intel Pentium CPU P6100 @2.00GHz, 4,00GB RAM DDR3 Videokaart: ATI Mobility Radeon HD 5470).

Sinds een paar dagen knippert het scherm enorm, nu las ik ergens op internet dat het beeldscherm kan knipperen bij Acer als de helderheid te laag staat. Ik heb het beeldscherm inderdaad altijd op een lage helderheid staan. Hoe kan ik het knipperen verhelpen?

Alvast bedankt voor jou reactie,

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi JeroenAcer,

welkom op PCH.

Je kan de helderheid van het beeldscherm aanpassen via Start (Windowsknop) --> Configuratiescherm --> Hardware en geluiden --> Energiebeheer --> bij het gebruikte energieschema ga je naar De schema-instellingen wijzigen.

Indien het wijzigen van de helderheid geen soelaas brengt: wat is het resultaat wanneer je gebruik maakt van een ander (extern) scherm ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt een regelmatig optredend probleem te zijn bij Acer...oorzaak zou volgens diverse bronnen te zoeken in het ontwerp van de laptop zelf.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.