Ga naar inhoud

PC start enkel nog in safe mode na virus hijack log.

Aanbevolen berichten

Ik heb grpconv.exe gevonden, niet op de installatiecd. Maar in mijn PC zitten 2 harde schijven. Tot voor kort kopieerde de pc alles van de ene schijf automatmatisch op de andere schijf ( die ik niet kon zien). Die PC was zo geinstalleerd door de fabrikant. Toen ik echter eens een (externe) defecte videokaart verwijderd heb kon ik ineens die 2de schijf wel zien. Sindsdien wordt niet alles meer gekopieerd. Maar goed, wat ik dus wilde zeggen, ooit is dat bestand dus gekopieerd geweest en staat het nog op die 2de schijf.

Wat moet ik er nu juist mee doen, gewoon naar de C-schijf, waar mijn computer effectief op werkt, kopiëren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het bestand downloaden vanop deze pagina.

Je moet de blauwe downloadknop nemen en het bestand opslaan in de map C:\Windows\System32

Na dat ook geprobeerd te hebben maar besloten men pc te herinstalleren, na 5 jaar is dat wel is op zijn plaats. Maar bedankt voor de reacties, ik heb er toch wat mee bijgeleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.