Ga naar inhoud

SSD installeren in laptop op plaats optische drive

Aanbevolen berichten

Bij hardwarewebwinkel.nl wordt bij de geheugen 240 pins vermeld.

Mogelijk is dat een typ fout want laptop is normaal gezien 204 pins doch is wel de juiste in verband met product ean code.

Mogelijk willen ze daar zeggen dat het ook geschikt is voor mac doch ze vermelden daar geen ean code.

Ik zie nu wel dat bij ICIDU een CAS latency is va 7 en dat is wel beter dan 9 bij Cosair of Kingston.

Daar had ik nog niet op gelet, zal inderdaad wel een typfout zijn van hardwarewebwinkel.nl.

Vandaag zal ik proberen om eens langs te gaan bij HCW en waarschijnlijk ga ik toch die ICIDU modules kopen. Uiteindelijk kan ICIDU het zich niet permitteren om ram geheugen van lage kwaliteit te verkopen die snel kapot gaat, daarmee beschadigen ze enkel hun eigen imago. Ik kan het eventueel gewoon eens navragen in de winkel zelf wat zij voorstellen en dan ben ik nog altijd vrij om te kiezen.

Bedankt

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb dus die twee latjes van ICIDU gekocht en ze werken perfect. ICIDU is blijkbaar een soort van 'huismerk' van HCW (nu heet het mycom) dus daarom is het niet zo bekend. Er is toch een redelijk verschil te merken qua snelheid. Ook met een draaiende virtuele machine loopt hij nog zeer snel. Het opstarten de eerste keer ging niet zo snel als gehoopt, maar bij een tweede start ging alles veel vlotter in vergelijking met vroeger.

Wat mij betreft mag deze discussie als opgelost worden gemarkeerd :-)

Nog eens bedankt allemaal!

Groetjes,

Stefan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.