Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Ik heb een Acer Aspire 5740 in mijn bezit. Tot een korte tijd geleden kon ik altijd gebruik maken van mijn crystal eye webcam. Nu heb ik een tijdje geleden een aantal programma's verwijderd, en nu ben ik bang dat ik ook mijn webcam heb verwijderd. Ik heb al geprobeerd drivers (?) te downloaden, maar dit helpt niet. Ook hier geeft ie aan dat ie de webcam niet kan vinden. Hoe krijg ik mijn geliefde webcam weer terug? Overigens kan ik hem nog wel bij msn en skype gebruiken..

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Hij werkt nog wel inderdaad. Maar ik kan de software niet meer vinden. Ik kon eerst de webcam ook opstarten zonder daar een verder programma'tje voor nodig te hebben. Dan kon ik er ook foto's mee maken en dergelijke. Maar ook als ik bij zoekresultaten: crystal eye in toets, vind ik hem niet meer!

Geplaatst:

Zodra ik dat bestand download komt er te staan:

Het bestand hssDrv.sys op hotspot shield driver is nodig.

Moet ik een nieuwe driver downloaden ofzo?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag JorgenV,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.