Ga naar inhoud

PC sluit niet meer af + opstartproblemen

Fav

Aanbevolen berichten

Ben er ook nog niet vanaf maar heb het toch minder. Ik probeer heel regelmatig PC op te schonen met meerdere systemen: windows media care, CCleaner en Superantispyware. Ook heb ik wat USB hardwareverbindingen uitgeschakeld (extra harde schijf back up, externe brander, printer)? Die zaken gebruik ik niet zo frequent. Moet wan wel op letten waar aan te sluiten als ik b.v. iets wil printen. £Ik krijg nog steeds af en toe blauw scherm maar veel minder. Bij afsluiten blokkeert ie wel nog heel regelmatig. Moet dan manueel forceren. Ga er ook eens Chrome afgooien en herinstalleren. Als ik eens op FB ga zorht dit soms voor problemen waarbij een pagina blokkeert en ik bovenaan boodschap krijg dat een plug in is gecrashed. Er bestaat hier heel wat literatuur voor op internet maar blijkbaar geen eenvoudige oplossingen voor een leek zoals ik.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je Chrome verwijdert, verwijder dan ook de map C:\Users\accountnaam\AppData\Local\Google\Chrome

Anders loop je het risico dat de eventuele fouten in chrome terugkomen na herinstallatie.

Je moet hiervoor wel eerst de verborgen mappen zichtbaar maken.

Open de verkenner en klik op organiseren - map en zoekopties.

Klik op de tab weergave.

Zoek nu naar de optie verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en selecteer deze door op het rondje te klikken dat voor de optie staat.

Sluit af met OK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.