Ga naar inhoud

Inktcartridgeniveaus controleren van HP D6160 in Win 7 64 bits


Rolly1313

Aanbevolen berichten

Ik had een 32 bits pc en kon via printerstatus controleren hoe het niveau was in mijn cartridges. Nu heb ik een nieuwe PC met 64 bits en dat lukt niet meer. Zot gegogeld maar niet gevonden. HP heeft een goede oplossing:"Bij producten met knoppen op het bedieningspaneel (op de voorkant van de printer) kunt u deze knoppen gebruiken om een zelftestpagina af te drukken" ze vermelden wel nergens welke knoppen. Nu brand er een lampje dat aaangeeft dat 1 van mijn cartridges bijna leeg is maar ik vind geen oplossing om te weten om welke cartridge het gaat.

Help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kan je lezen dat er drie methodes zijn om het inktniveau te controleren.

Verder vond ik onderstaande terug:

U kunt de inktniveaus ook bij een driver van het besturingssysteem controleren. U doet dit door een zelftestpagina met uw HP product af te drukken. De inktniveaus worden op de afgedrukte pagina weergegeven.

Blijkbaar staan de niveaus afgedrukt op een pagina.

post-23245-1417704893,9198_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. De link in voorgaand bericht heb ik bekeken. In dit bericht staat Bijlage 18288, betekent dit iets ? Want als ik er op klik gebeurt er niets. Ik weet ondertussen welke knoppen ik moet gebruiken om een zelftestpagina af te drukken maar dat lukt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Rolly1313,

Heb je toch nog een oplossing gevonden, of is het niet mogelijk?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.