Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij de vorige posts over de telemeters heb ik besloten het telegadget te installeren.

Maar ik krijg het niet geïnstalleerd. Wat moet ik doen? Bij settings probeerde ik op bladeren te klikken of iets in dat balkje te typen maar dat lukt niet. En wat moet ik daar eigenlijk typen?

post-2887-1417703731,3339_thumb.jpg

post-2887-1417703731,3992_thumb.jpg

Geplaatst:

versie 1.1, die is speciaal voor de side-bar van Vista.

En ik krijg zelfs geen letter getypt in dat balkje, ook heb ik hem van twee verschillende sites gedownload.

post-2887-1417703731,4916_thumb.jpg

Geplaatst:
Bij telegadget moet je zowiezo ook telemeter installere he.. en dn je telegadget verwijze nr telemeter..

:argh:, dat wist ik niet. Ik dacht dat het telegadget op zich kon bestaan. Dus telemeter heb ik geïnstalleerd.

Nu bleef mijn probleem dat ik bij het telegadget niks kon aanklikken of typen.

Maar...... ik heb het probleem zelf gevonden. Om al de gadgets "volledig" te hebben op uw sidebar moet uw lettertype op standaard staan (= 96 DPI). Bij mij staat het op 144 DPI. Groter lettertype dus wat maakt dat je een deel tekst "verliest". In de bijlage kun je dit goed zien. Nu is ook mijn radiooke niet volledig (stop en dempen is niet zichtbaar, kan nog enkel het randje aanklikken.)

post-2887-1417703734,9661_thumb.jpg

post-2887-1417703735,3481_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.