Ga naar inhoud

Laptop kan geen Draadloze verbindingen meer vinden.

Afellay20

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn Laptop kan geen draadloze netwerken meer vinden. Als ik klik op de netwerken icoon op de taakbalk kan hij niks niks vinden en wil hij niks aangeven.

Laptop: Toshiba Satellite C660

Windows 7 Ultimate

Hopelijk heeft iemand een oplossing, reeds op internet gezocht maar niks gevonden.

Nogmaals, Hij geeft geen Draadoos internet aan binnen bereik.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een Windows Ultimate op je laptop staan, stond die er al op of is die achteraf geïnstalleerd?

Zijn bij de installatie van Windows alle nodige drivers geïnstalleerd?

Ook zit er op je laptop wel een knopje of sneltoets om je wifi aan of uit te zetten staat dat aan?

Geef ook het modelnummer door dat achter c660 moet staan. ( drie tekens)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ik heb net deze windows 7 Ultimate geïnstalleerd.

IK weet echt totaal niet wat de nodige drivers zijn en waar je ze kan downloaden. (sorry ik weet niks van computers haha )

Er zit geen knopje op deze laptop, dus daar kan ik ook niet aan friemelen.

Modelnummer is C670 - 11N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo affelay20,

Ben ook een toshiba bezitter en zoals clarkie aangaf is er bij de sneltoetsen bovenaan het toetsenbord F8 waarop een antennetje staat daar kan je het draadloos internet in en uitschakelen.Of je draadloos internet werkt kan je zien aan de voorzijde van je laptop waar een rood-oranje lichtje moet branden.

Als dit niet helpt luister dan maar verder naar clarkie hij zal je wel een oplossing aanreiken!

:-)

Vriendelijke groeten.;-)

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.