Ga naar inhoud

ccleaner

Vliegje

Aanbevolen berichten

Kurtt dankjewel,

Maar ik ben er nog niet helemaal uit sorry!

Ik heb in registers gedaan (herhaaldelijk) wat ik moest doen.

Dan ben ik toch nog naar cleaner geweest en laten ananlyseren.Daar wordt nog een hele lijst aangemaakt om schoon te maken.

zit het verschil in :registers een backup en bij cleaner alle rommel weg zonder backup?

Groetjes

Als je aan de linkerkant op Cleaner drukt zie je toch wat er allemaal wordt schoongemaakt. Er staan vinkjes voor!

Tijdelijke internetbestanden, geschiedenis, coockies, prullenbak, logboeken, ...

Dit is allemaal heel veilig. Er verdwijnen absoluut geen bestanden van je pc die jij nodig hebt. CCleaner is door experts ontworpen en wordt door honderdduizenden mensen gebruikt. Dus de knop Repareren bij "Cleaner" en de knop Repareren bij "Register" zijn heel veilig. Alleen rommel wordt van je pc gesmeten, geen dingen die jij nodig hebt, geen programma's, geen documenten, ... Alleen rommel! Cache bestanden, ... maar die worden altijd opnieuw aangemaakt als je internet opstart.

[ATTACH=CONFIG]18303[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor !

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.