Ga naar inhoud

Inkomende mails

Jean Paul

Aanbevolen berichten

Hallo,

Goede middag,

Af en toe krijg ik mailberichten binnen die gedetecteert worden als verdachte mails en afgeleidt worden naar "ongewenste berichten". Dit via mijn laptop (W7)

Op mijn desktop , thuis, (W Home XP) kan ik een binnenkomend bericht laten scannen via R-muisknop en "scannen ".

Hoe kan ik dat doen op de laptop met W7 zodat ik ook weet of ik bericht mag openen of niet.

Alvast bedankt voor antwoord.

M.vr.gr.

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je e-mails worden automatisch gecontroleerd door Norton, tenzij de functie uitgeschakeld wordt in Norton zelf.

Je kan de instellingen altijd eens nakijken in Norton.

Ik kan dus niet hetzelfde doen in Windows 7 als in Windows XP Home en zelf nog eens een scan doen van een bepaald bericht, is dat het ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen avg gebruiker en ken dus de verschillende mogelijkheden niet.

In mijn e-mailprogramma (outlook) staat een map norton antispam waar dus de voor norton onveilige mails in terecht komen.

Norton scant automatisch de binnenkomende en uitgaande e-mails, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als Norton, scant AVG ook al je inkomende en uitgaande mails.

Ze nogmaals apart scannen (via rechter muisknop) kan je met AVG echter niet, maar lijkt me ook wat overbodig.

Oké, Ik kreeg voldoende uitleg, dank aan de personen die tussen kwamen

Groeten

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.