Ga naar inhoud

vind geen netwerken na installatie van netwerkadapter

Pavamo

Aanbevolen berichten

Verwijdert Belkin software in configuratiescherm / programma en onderdelen.

Steek de driver cd in de dvdrom.

Indien er een venster komt dan op X of annuleren klikken.

Ga naar apparatenbeheer

Je ziet daar een gele tekens en dan met de rechtermuisknop op stuurprogramma wijzigen en ga naar de dvdrom en Windows zal de driver installeren.

Als dat geluk is dan zal Windows een verbinding maken i.p.v. Belkin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Software verwijdert (... weer eens :-/ ) en computer opnieuw opgestart.

Van zodra ik de USB adapter inplug herkend Windows deze en installeerd automatische de stuurprogrammas ( zonder dat de CD inzit )

Vervolgens de CD ingestoken en bij apparaten voor de USB adapter zoeken naar stuurprogrammas op de CD, dan krijg ik als antwoord dat de beste stuurprogrammas voor het apparaat reeds geïnstalleerd zijn. Er was ook geen geel teken ( ik vermoed dat u een gele driehoek met uitroepteken bedoelt ? ) maar gewoon het dubbele monitor symbool.

GroteFoto-IELXXZJC.jpg

Helaas kan ik ook nu geen netwerken vinden en krijg ik nog steeds dezelfde foutmeldingen.

Het enig dat veranderd is, is de naam van het apparaat, nu N300USB adapter, voorheen Belkin Wireless adapter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software verwijdert (... weer eens :-/ ) en computer opnieuw opgestart

Wat in rood is vermeld heb ik niet gezegd.

Je mag de computer niet opstarten anders zal Windows de driver installeren.

Gewoon usb adapter in de usb laten.

Apparatenbheer en N300USB adapter met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Meteen weer met de rechtermuisknop en dan driver laten zoeken op de cdrom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, hier zijn we weer .

Eerst adapter terug geïnstalleerd,

dan software verwijderd via configuratiescherm / programma's en onderdelen,

( en deze keer de computer dus niet opnieuw opgestart )

CD ingestoken en starten/installeren geannuleerd,

dan naar apparaatbeheer / netwerkadapters en de N300 USB netwerk adapter staat er niet meer tussen .... :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD ingestoken en starten/installeren geannuleerd,

dan naar apparaatbeheer / netwerkadapters en de N300 USB netwerk adapter staat er niet meer tussen

In apparatenbeheer op gele teken klikken en dan met de rechtermuisknop op stuurprogramma wijzigen en dan naar de dvdrom gaan. Dus tegen windows zeggen dat hij naar de dvdrom moet zoeken.

post-6829-1417704896,6677_thumb.jpg

post-6829-1417704896,7059_thumb.jpg

De draadloos usb-netwerkkaart moet in de usb poort bevinden anders werkt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

... inderdaad, de usb adapter is ingeplugd !

de adapter was zichtbaar bij de netwerkadapters voor ik de software verwijderd heb, en is niet meer zichtbaar bij de netwerkadapters na dat ik de software verwijderd heb.

aangepast door Pavamo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.