Ga naar inhoud

vind geen netwerken na installatie van netwerkadapter

Pavamo

Aanbevolen berichten

• Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vreemd.

Vroeger had ik een belkin gehad en toen was er wel een icoontje.

Misschien is dat nu anders.

Ga naar configuratiescherm / netwerkverbinding

Klik op Netwerkverbinding beheren

Klik met de rechtermuisknop op draadloos en dan installeren klikken.

Zal morgen verder helpen want het is nu al laat geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

* Of dat logo/icoon dat op de screenprint te zien is ook werkelijk garantie staat voor een sterk signaal betwijfel ik, but then again, ik heb geen idee hoe die afbeeldingen er "normaal" uitzien...

* Volgens mij word de adapter een "beetje" herkend, aangezien ik hem terug vind onder apparaatbeheer / netwerkadapters / Belkin wireless adapter

* Ik zie hier op de laptop/gsm wel een stuk of 5 andere routers van de geburen etc. en gelukkig ook die van mijzelve ...

* zoals vermeld in de eerste posting : Windows Vista Home premium ( helaas dus ) service pack 2

mvg.

Patrick

Ik bedoelde de Windows versie van de laptop die wel werkt met de Belkin USB ?

Aangaande het signaal, op je screenprint zie ik de signaal balkjes maar ik kan de kleur niet goed zien, groen is signaal, wit is geen signaal.

Kan je het volgende eens doen met de usb in de Vista machine ?

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert nagekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.