Ga naar inhoud

SSD bestanden verwijderen

geoffke001

Aanbevolen berichten

zoek de volgende 2 bestanden eens op op je harde schijf, "Hiberfile.sys en Pagefile.sys" Als jij 4 GB ram hebt is dit inderdaad je verloren ruimte ! Pagefile word gebruikt voor het virtuele geheugen van uw computer en zorgt ervoor dat er meer ramgeheugen kan gebruikt worden dan er aanwezig is.Deze file mag je niet verwijderen!

Hyberfile word gebruikt als je computer in slaapstand gaat, de complete inhoud van het fysieke geheugen word nar de harde schijf geschreven en je computer word dan in slaapstand gezet, hyberfylebestand is dus even groot als het ramgeheugen wat je bezit !

Dit bestand kan je wel verwijderen en levert je die extra GB ruimte op je harde schijf!

Heb hetzelfde ervaren en ik heb 24Gb ram, ik was 50GB extra kwijt op mijn harde schijf, en dat kan tellen met een ssd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag geoffke001,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.