Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De 1° maal dat ik zoiets doe.Op de stick(met sd 8 GIB) zit nog een map(inode/directory) op.Bij eigenschappen zit de schijf half vol.

Wat ik geprobeerd heb.Opslagapparatenbeheer geinstalleerd.De rest is wirwar door sda,sd1 en engelstalig.

Geplaatst:

Je kan de map gewoon met de rechtermuisknop op verwijderen klikken.

Als je wilt formateren dan hangt het af og het voor Windows of camera of iets dergelijk bestemd is.

Voor Windows:

Klik op Computer en dan naar kaartlezer gaan en dan met de rechtermuisknop op formateren klikken.

Voor camera of dergelijk:

Altijd formateren met de camera of ander toestel

Geplaatst:

Naast mijn stick staat een eject symbool.Station veilig verwijderen zit er bij de R muisklik.Om de 1 of andere reden is de stick nu terug leeg(gewoon eruit getrokken denk ik).Ik zie nochthans MS dos staan in de stick.

Ik heb heel het internet al doorgelezen.FAT32 zou een goede keuze zijn voor de stick.Formatteren zou je bij Ubuntu via de terminal moeten doen.Formatteren is niet gelijk aan verwijderen van bestanden denk ik.

Geplaatst:

Ik heb 2 Kingston 's,8GB en een 4GB met mini sd erin.Allebei zit er een map in : map(inode/directory).

Op die 8GB ben ik nu 490 mp3's aan het zetten(duurtijd ca 2,5 hr).Een data mp3 dvd branden is 8 X vlugger.

Ik wil vlugger kunnen opstarten zonder al die liedjes op de laptop en mss kan er wel vlugger naar de Kingston gekopieerd worden als de formattering goed is.(usb1 dacht ik)

Geplaatst:

Mijn broer heeft de kl Kingston geformatteerd.Er stond FAT32 op.Dus eigenschappen laat niet alles zien bij mij.Ik zou toch denken dat een stick vlugger data moet opslaan als een cd-rom station.

Mss toch maar verhuizen naar W7 tov opleiding en minder ge.....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.