Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na installatie van office 2003 in een windows 7 , ondervinden we problemen met het versturen van de emails.

Ik heb verschillende keren de account informatie gecontroleerd. maar ik krijg de emails er niet uit.

Het programma vraagt om een autorisatie of zo iets.:dong:

Geplaatst:

Kan je doorgeven welke provider je gebruikt?

Maak ook eens een printscreen (afbeelding) van de foutmelding/ melding die je krijgt.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier. (klik erop)

Hoe je die afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier ( klik erop).

Geplaatst:

hallo,

mag ik vragen waarom je office gebruikt? zoiets als bijvoorbeeld hotmail is toch veel handiger?

je kunt je mail op elke plek, op elke pc waar dan ook checken.

en je hebt geen problemen meer ;)

succes.

gr, Odin

Geplaatst:
Kan je doorgeven welke provider je gebruikt?

Maak ook eens een printscreen (afbeelding) van de foutmelding/ melding die je krijgt.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier. (klik erop)

Hoe je die afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier ( klik erop).

Mijn provider Telfort, en ik maak gebruik van gmail.

Ik benk dat het te maken heeft met een Digitaal ID aanmaken.

Ik slaag er niet in om een printscreen metesturen

Geplaatst:

Controleer je account in outlook 2003 of alle instellingen zo staan als de handleiding in deze link (klik erop).

Je hebt toch een e-mailadres van Telfort zelf ingegeven, want je geeft ook door van ik gebruik gmail.

Dus welk e-mailaccount wil je aanmaken in outlook 2003, een telfort- account of een gmail- account?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag Leo50,

Is je probleem opgelost?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.