Ga naar inhoud

USB WiFi Wireless LAN 802.11 n/g/b Adapter

duckman

Aanbevolen berichten

Beste ik heb nu thuis 2 access points in huis een boven en een beneden staan en dat werkt ok

nu telenet begint hier in prov antwerpen met hotspot wil ik op mijn laptop iets beter ontvangst hebben zodat ik een sterker bereik heb en eveneen dan ook voor me thuis

ik heb op internet verscheidene USB wifi wireless Lan adapters gezien met antenne erop van 5 tot 8 dbi.

802.11n/b/g 150Mbps draadloze USB-adapter met afneembare antenne | Netwerken | Computers | Nextgadgets.eu

wie heeft bij deze ervaringen hoe dit werkt??

Heeft er ook iemand ervaringen mee om de standaard antennes van een draadloze router te vervangen naar groter van 10 of 18 dbi gain?

Dave

Link naar reactie
Delen op andere sites

Radioverbindingen zijn van zoveel factoren afhankelijk dat het vrijwel onmogelijk is om resultaten te voorspellen zonder te testen.

Externe antennes zijn merendeel bedoeld om de antenne ofwel buiten te kunnen zetten, soms kan een richtantenne een iets beter resultaat geven in bepaalde omstandigheden.

Verwacht echter geen wonderen, en als je iets zou aankopen, probeer er dan voor te zorgen dat je het kan teruggeven als het niet werkt zoals gehoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.