Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heel dringend

mijn ma heeft de prullebak leeggemaakt maar al mijn bestanden stonden er in :mad: en nu is alles weg :(

(foto's bestanden en zo)

wat moet ik nu doen dringend raad gevraagd

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

dat kan je normaal nog terughalen ik zal een googelen voor jou

---------- Post toegevoegd om 16:04 ---------- Vorige post was om 16:01 ----------

probeer deze eens: Restoration description, File Management Downloads List By 30 Day Change | PCWorld | PCWorld dit is een programma om files die verwijderd zijn uit de prullenbak te herstellen. maar pas op je kan deze bestanden er ook volledig mee verwijderen dus lees alles goed en denk na voor je ergens op drukt!!!

Geplaatst: (aangepast)

oei zal is moeten uitpluizen hoe ik ken het programma niet heb je er misschien geen in het nederlands want ik en andere talen :s ik ehb het gedownlod maar hij vind niks :s

aangepast door janaallem2
Geplaatst: (aangepast)

dit heb ik al gekregen van iemand dat programma maar snap er niks van :'( hoe werkt dat en kan ik ook gewoon de map invullen die ik zoek..

zou ik mss niet terug naar de vorige back up gaan of systeemherstel

aangepast door janaallem2
Geplaatst:

met systeemherstel ga je je bestanden niet terugkrijgen. systeemherstel gaat over de systeembestanden. en de backup dat hangt er vanaf of je de prullenbak ook ge-backupt hebt.

ik zal eens voor jou uitzoeken hoe het programma werkt:) geef me een paar minuutjes

---------- Post toegevoegd om 16:34 ---------- Vorige post was om 16:29 ----------

ik zou zeggen begin al met het installeren van het programma

Geplaatst:

download

klik op "download the latest version"

open de download en begin met installeren

selecteer de taal

klik op volgende

klik op accepteer

vink de 2 laatste vinkjes af en druk op volgende

vink het laatste vinkje af en druk op volgende

voor de mensen die dit niet weten

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.