Ga naar inhoud

koeler gelekt!


Aanbevolen berichten

Hey

Eergisteravond is mijn koelvloeistof van mijn H70 gelekt. Ik merkte de vloeistof op mij northbridge (alleen op de cover ervan, niet op het mobo zelf) en op de bovenste pci-e kaart en in de gleuf ervan, en bijgevolg dus ook op het contactgedeelte van de gpu.

Pc start wel op, maar het maakt niet uit op welk slot of met welke andere grafische kaart ik probeer, ik krijg steeds no signal op mijn tv en of monitor.

Daar is vrees ik niks aan te doen, maar de vraag aan jullie is of julli mss weten welke onderdelen er te redden zijn.

Voeding start normaal op.

Moederbord ook behalve dat pci-e niet werkt. Resetknop en powerknop onboard of op front panel ook niet meer. Processor lijkt schoon en niet aangetast. Het was gelukkig een der draadjes die lek was, niet ergens aan de cpu zelf.

Geheugen is onaangetast, lijkt het.

Nogmaals de vraag: graag jullie oordeel, welke onderdelen denken jullie dat nog te redden zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.