Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

heeft iemand ervaring met dit videobewerkingsprogramma. Ik heb daar al heel wat filmkes meegemaakt, maar dat is nu reeds een tijdje geleden. Nu ik opnieuw aan de slag wil gaan, gaat de audio veel sneller dan de beelden. De beelden spelen op normale snelheid af, de stemmen zijn vervormd.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

Mvg,

Tijl

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dag tijl3,

Heb je een oplossing gevonden voor je probleem?

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

Dag Clarkie,

ik was het vergeten om het onderwerp af te sluiten. Blijkbaar doet Pinnacle het bij twee filmpjes, met de rest werkt het programma normaal. Wanneer ik dezelfde filmpjes open met mediaplayer spelen ze normaal af. Strange! het zal wel ergens in een verkeerde bestadsvorm zijn opgeslaan.

Bedankt voor je reactie. Blijkbaar is het programma niet zo gekend bij pchelpforum cracks. Ik zal het onderwerp dus afsluiten.

Met vriendelijke groeten,

Tijl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.